O corespondenta …

Pe mailul de la Parlamentul European primesc un mail, chipurile de la un fost militar, care, in loc sa reproseze guvernului actual situația pensiei sale, îmi reproseaza mie ca nu protestez suficient!? Dau mai jos scrisoarea dlui respectiv si răspunsul meu:

Domnule IOAN MIRCEA PASCU, ce actiuni concrete ati inteprins dumneavoastra, atat in calitatea de parlamentar in Parlamentul Europei ce o detineti si pentru care v-am votat cu inima larga, cat si  si in cea de fost ministru al M.ApN, calitate in care ati semnat ordinul de trecere a mea in rezerva in anul 2002 in baza OG7/1998 si de aprobare a pensionarii in baza legii 164, pentru a nu mi se mai calca in picioare drepturile ce mi le-ati acordat atunci? Pentru a nu mi se mai conditiona dreptul meu la munca? Pentru a nu mi se mai fura speranta intr-o conditie sociala demna, respectata de societatea in care inca mai cutez sa traiesc, spre disperarea guvernantilor, pentru care mi-am sacrificat anii si sanatatea in unitati militare din apararea antiaeriana a tarii, gata de lupta permanent?
De ce, dle ministru, nu iesiti pe posturile publice de televiziune si nu spuneti tare si raspicat ca noi, militarii supusi fortat prevederilor OG7/1998, pentru care ati semnat mii de ordine de trecere in rezerva, avem dreptul la o pensie militara decenta, ca toti ceilalti militari din NATO, asa cum personal ne-ati spus in atatea randuri la intalnirile ce le-ati avut, in acei ani, cu noi?
De ce, dumneavoastra, ministrii care ati purtat steagul reformei militare, nu ne reprezentati interesele si acum, ca pensionari?
De ce ne abandonati?
Va veti reaminti de noi la votul viitor?
Vor mai trai, insa, destui militari sa va mai voteze ca europarlamentar?
Familiile noastre, indurerate de umilinta la care suntem supusi, vor uita oare unde NU VA TREBUI sa mai puna stampila pe buletinul de vot?
Dle Mircea Pascu, fostul meu ministru si comandant, nu va intereseaza cum veti ramane inistoria neamului?
 Nu ma intereseaza de Boc sau pdl-isti, ci de cei pe care i-am respectat.
Cartile dumneavoastra de analist militar mi-au servit pentru a lua un ZECE  cu felicitari la licenta data la ASE/REI. Vreau sa fiu si pe mai departe mandru ca am servit armata ani de zile sub comanda dumneavoastra!
NU MA DEZAMAGITI! 

Dle Moca,
1 multumiri pentru cuvintele frumoase pe care le rostiti la adresa mea
2 din câte știu, ordonanța 7 era facultativa, iar Dvs. ati primit o suma frumoasa la ieșirea din armata, nu eu v-am scos cu forța din Armata, cum lăsați sa se înțeleagă
3 daca îmi reprosati ca nu am apărut la tv pe aceasta tema, înseamnă ca nu ati văzut aparitiile mele in care am abordat acest subiect exact in spiritul celor sugerate de Dvs; in plus, fiind toată săptămâna la Bruxelles, nu pot apărea toată ziua la tv, oricât de mult mi-as dori …
4 cel mai important, nu știu daca eu sunt vinovat de ce vi se intampla, sau guvernul care a luat măsurile pentru care mă apostrofati pe mine ca nu mă pronunt suficient împotriva lor!? Ori, părerea Dvs fata de acest guvern rămâne un mister, in timp ca Dvs va canalizati reprosurile împotriva mea, pt ca nu protestez suficient … Nu vi se pare ca puneti un pic caruta înaintea cailor?
Al Dvs.
IMP

Sent from my iPad

Lasă un răspuns

