Despre (im)perfectiunile sistemului european

Cu cateva luni in urma, respectiv pe 24 aprilie 2010, am adresat Comisarului Nellie Kroes o intrebare referitoare la numarul de companii romanesti de IT selectionate de Comisia Europeana ca „Lead Partner” (nu subcontractant sau membru de consortiu) in licitatiile pentru contracte in domeniul IT, de la data intrarii noastre in UE (1 ianuarie 2007) pana in prezent.

Motivatia era ca domeniul este prioritar pentru Comisie, iar firmele romanesti sunt recunoscute ca avand competitivitatea necesara.

Ei bine, desi au trecut doua luni si jumatate, nu am primit inca niciun raspuns!?

Drept pentru care am trimis un mail dlui Barroso, presedintele Comisiei (si in copie, dlui Buzek, presedintele Parlamentului European), in care l-am rugat sa intervina pe langa subalterna sa, dna Nellie Kroes, incercand sa o determine sa imi raspunda, totusi …

Practic, raspunsul nu lua mai mult de vreo doua ore, cat ar fi luat consultarea listelor de castigatori ai licitatiilor IT organizate de Comisie de la 1 ianuarie 2007 …

Intrebarea este: de ce prefera sa taca dna Comisar, daca nu este nimic de ascuns?

Lasă un răspuns

